"THE HEAD THIEF"

Argëtim

STARRING

KINIGRA DEON
althe.info/home/9Hv.html...

JAMIE RILEY
althe.info/home/__Q.html...

JAY HORN
althe.info/home/fsq.html...

THEO
exploretag...

TROY LAWSON
www.youtube.com/user/ihatevac...

KRAIG SMITH
althe.info/home/fv5.html...

Komente: 12 391

  • Nathaniel Hartford
    Nathaniel Hartford19 orë më parë

    The other couple sitting on the couch watching like it's a tennis match 😂😂😂😂

  • Johnny D
    Johnny DDitë më parë

    Back for the singing!!!!!

  • mathMeezy
    mathMeezy2 ditë më parë

    "First of all it was fire". LOL

  • Travis Shipp
    Travis Shipp2 ditë më parë

    First of all it was fire my nigga

  • Durrty Redd
    Durrty Redd2 ditë më parë

    You got ta eat that cat out . Lmfao

  • Mrgroosum ThaSandman
    Mrgroosum ThaSandman3 ditë më parë

    Ol gurl wit the glasses tho! Oooooohhhhh!

  • Doc Williams
    Doc Williams4 ditë më parë

    My 2 Frat Brothers! one of my favorite skits

  • JOEFRESH PAGE
    JOEFRESH PAGE4 ditë më parë

    5:22 Best Moment in ALthe history

  • tanaka makuro
    tanaka makuro5 ditë më parë

    😂😂😂😂

  • Delency Parham
    Delency Parham6 ditë më parë

    Sounds like a have a debt to lick off. N!$$@!!!! Buwaaaaaaa I’m weak

  • Creative Che
    Creative Che7 ditë më parë

    🤣🤣🤣🤣

  • Clarence Presley II
    Clarence Presley II8 ditë më parë

    I got cricket….🤣😂🤣

  • Clarence Presley II
    Clarence Presley II8 ditë më parë

    When are we going to get the new episode of Head Thief?

  • Que45
    Que459 ditë më parë

    Sang brother!!!!!

  • Gregory Dunn
    Gregory Dunn10 ditë më parë

    This is FIRE

  • Mrjovaun86
    Mrjovaun8612 ditë më parë

    Lol

  • Tony Taino
    Tony Taino13 ditë më parë

    Tha illest skits!

  • Simba Mangz
    Simba Mangz13 ditë më parë

    Classic...never gets old

  • Floyd Donaldson
    Floyd Donaldson15 ditë më parë

    I have to come back and watch this video at least 3 times a year! Still my funniest skit from Big Jah!! 😂😂😂

  • Dathan Hamilton
    Dathan Hamilton15 ditë më parë

    She bad Ill repay that debt with interest

  • George Oneil
    George Oneil17 ditë më parë

    Man this the one, that started me watching all these characters.

  • GARY YARBROUGH
    GARY YARBROUGH18 ditë më parë

    The one time a man gets the "green light". . . Don't fuck up the churches money Jah!!.. LMAOOO

  • igisajoke
    igisajoke19 ditë më parë

    Hmmm Damn

  • Clutchman Cool
    Clutchman Cool19 ditë më parë

    Maaaaannnnn

  • ZIY CHB
    ZIY CHB21 ditë më parë

    Yo if yall but this shit in slow mode this shit is funny

  • Kareem Washington
    Kareem Washington21 ditë më parë

    Early 60s wtf😂

  • Shihoblade
    Shihoblade22 ditë më parë

    Dam 33 days dating and all you got is some head? Why she acting like she the hurt one.

  • Steven Banks
    Steven Banks22 ditë më parë

    Fantastic

  • Byrneswood Hall
    Byrneswood Hall23 ditë më parë

    Man the blooper funny ass hell to

  • Broke Boy Telv
    Broke Boy Telv23 ditë më parë

    Bro too fucking old for that haircut

  • Jay Bron
    Jay Bron28 ditë më parë

    She played the role perfect !

  • Jordan Polite
    Jordan Polite29 ditë më parë

    😂😂😂😂😂😂

  • Nature Energy Being N-E-B
    Nature Energy Being N-E-BMuaj më parë

    😂🤣😂

  • Frank Jackson
    Frank JacksonMuaj më parë

    Awesome! Hahaha!!

  • Lloyd Matthews
    Lloyd MatthewsMuaj më parë

    That was the best song ever

  • drkrice333
    drkrice333Muaj më parë

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • MadeToExcite 671
    MadeToExcite 671Muaj më parë

    Anyone know Jahs Girl in the glasses?

  • gayon wilson
    gayon wilsonMuaj më parë

    Oh shit 😳 🤣🤣🤣🤣

  • robert h
    robert hMuaj më parë

    I ain't eating nothing I ain't poking.

  • TheAntiTrope
    TheAntiTropeMuaj më parë

    "I've never known you to be a thief" 😂 on some Uncles come round to talk to your fawtha type shit lmao

  • mrgregc14
    mrgregc14Muaj më parë

    This is one of the best out there!!!!!

  • Valeen 78
    Valeen 78Muaj më parë

    This was surprisingly good, and I thought I was the only one who got truly entertained. Then I started reading the comments, lol.

  • cel b
    cel bMuaj më parë

    The catholic hymn tho!! " you have to eat that caaat out..aaaahh ahhhhaaaahh"... lmfao!!!

  • Steez
    SteezMuaj më parë

    "Talkin bout his homeboy on fire." lmao

  • Jason Biggs
    Jason BiggsMuaj më parë

    This shit is Hilarious 😂

  • James Surles
    James SurlesMuaj më parë

    When is "The Head Thief (Part 3) coming out?

  • socc69
    socc69Muaj më parë

    Soon as they locked eyes it was on sight !

  • M V
    M VMuaj më parë

    😅🤣🤣🤣soooo funny

  • MrThemortgage
    MrThemortgageMuaj më parë

    LMAO

  • Jeff mumbo
    Jeff mumboMuaj më parë

    😂😂😂👊

  • Robert Webster
    Robert WebsterMuaj më parë

    Jay Horn is that friend you love and hate at the same time

  • borne1
    borne1Muaj më parë

    6:32 the best point.

  • Anthony Davis
    Anthony DavisMuaj më parë

    Legendary!🔥

  • Nicholos Jones
    Nicholos JonesMuaj më parë

    5:22 hilarious 😂

  • Big Ang 947
    Big Ang 947Muaj më parë

    You got to eat dat cat out aaaawwwwwww lol

  • Ronnie Snead
    Ronnie SneadMuaj më parë

    I always come back for this skit it is always funny with the singing at the end and how Jay clown Big Jah through the skit.

  • Michael Lucas
    Michael LucasMuaj më parë

    I was done she said my nigga ant eating you out lol.

  • Cereal Eater
    Cereal EaterMuaj më parë

    This is some crazy sht. I am bewildered 😂

  • Jenova64
    Jenova64Muaj më parë

    Bruh lmfas

  • K.O.C_ Stony Boi
    K.O.C_ Stony BoiMuaj më parë

    Couldn't Nobody Else Have Done This Skit But Kinigra.

  • Dale Richardson
    Dale RichardsonMuaj më parë

    He said "and they rub yo balls" I'm fucking dead af

  • mario anderson
    mario andersonMuaj më parë

    we need part 3 the head thief..

  • Novaprimex x
    Novaprimex x2 muaj më parë

    *oh hell nah, cause if I'm licking I'm sticking* 🤣

  • Chapo The Gestapo
    Chapo The Gestapo2 muaj më parë

    GOAT skit🤣🤣🤣🤣Prolly watched this 200 times since it dropped... "Ever seen Pitbulls in Jordan's?"😂😂😂😂

  • Chapo The Gestapo

    Chapo The Gestapo

    2 muaj më parë

    Just watched it 2 more times...Jah left earth like SpaceX on this 1

  • Rising Tyrant
    Rising Tyrant2 muaj më parë

    His homeboy on fire I'm scream😲😅😅😅😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Anthony Turner Jr
    Anthony Turner Jr2 muaj më parë

    These are some real friends 🤣

  • K.O.C_ Stony Boi
    K.O.C_ Stony Boi2 muaj më parë

    Shorty With The Glasses 👓 Kind Of Cute.

  • Mynatti
    Mynatti2 muaj më parë

    Man Marcus shut the F up 🤣🤣🤣

  • Stuart Jeffries
    Stuart Jeffries2 muaj më parë

    I love her natural hair

  • The 83rd
    The 83rd2 muaj më parë

    its the way she say U A HEAD THEIF NIGGA. FJDKSALFJDSFSA

  • medacier26
    medacier262 muaj më parë

    The whole thing is funny plus the title of the episode but this singing in the end is EVERYTHING 😭😭😭😭😭😭😭😭

  • David Whiteside
    David Whiteside2 muaj më parë

    Oh DAMN! I can't believe I been skipping this one for months.

  • Daimon Mario Perez
    Daimon Mario Perez2 muaj më parë

    You have to eat that Cat out . 😲😲😲😲😲😲

  • JJ Frost
    JJ Frost2 muaj më parë

    Jay : " Whoa you shot ya wod off in 3 minutes?" Jahh : "First of off it was fire my n!gg@"

  • robert graham
    robert graham2 muaj më parë

    This only happens to guys who girls know gives excellent head

  • Burnett Salmon
    Burnett Salmon2 muaj më parë

    This is funny 😄 😂😂😂

  • Daniel Rodriguez
    Daniel Rodriguez2 muaj më parë

    Haha dude hit the notes perfectly 🤣🤣🤣

  • Pharoah Anthony Kafele
    Pharoah Anthony Kafele2 muaj më parë

    I'm a heathen......how come I heard that song in my head in church when the choir started singing??? Straight to hell!!!!

  • Stephen Cagle
    Stephen Cagle2 muaj më parë

    I love these skits

  • Aaron Morgan
    Aaron Morgan2 muaj më parë

    That song took me out 😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Dwayne Randolph
    Dwayne Randolph2 muaj më parë

    Ya gotta eat dat cat out awwwww awwww owwwwwww 🤣🤣🤣

  • K Carter
    K Carter2 muaj më parë

    J horn hit that shit at the end🤣🤣🤣

  • K Carter
    K Carter2 muaj më parë

    🤣🤣🤣🤣

  • Donald Dabney
    Donald Dabney2 muaj më parë

    This one was mad fiya especially wit Jay with the singing at the end eat the cat out ....that was the truth 💯 hands down

  • Jeremy Mix
    Jeremy Mix2 muaj më parë

    My nigga jay killed that shitt ohhhhhhhhhhhhhh

  • Ima Bach
    Ima Bach2 muaj më parë

    You have to eat that cat out, aww aww aww awwwwww 😂🤣😂🤣😂🤣

  • Kareem Nesbey
    Kareem Nesbey2 muaj më parë

    You gotta make the ending of this skit one of you shorts

  • Whoadiesoun
    Whoadiesoun2 muaj më parë

    😅😅

  • Douglas Miller Jr
    Douglas Miller Jr2 muaj më parë

    You have a debt to lick off

  • THEBOATS

    THEBOATS

    2 muaj më parë

    I'm here to redeem them funds, with your tongue got me rolling. HAHAHAHAHAHA

  • J Stokes
    J Stokes2 muaj më parë

    We need the sequel to this skit after the debt of 3 mins and 2 seconds was repaid.

  • J Stokes
    J Stokes2 muaj më parë

    You a head thief! 😂

  • Robert Harper III
    Robert Harper III2 muaj më parë

    Pissed ya ole lady off Wanna have peace around the house ALL U GOTTA DO IS 5:23

  • Samuel virgo
    Samuel virgo2 muaj më parë

    👑👑❤️❤️❤️🇯🇲🇯🇲🇯🇲🇯🇲🔥🔥🔥🔥🏦

  • Jean Daniel Lazare
    Jean Daniel Lazare2 muaj më parë

    Head thief - part 2...I think that could have been a great series

  • Katlego Moate
    Katlego Moate2 muaj më parë

    That singing is amazing 😂

  • Harmon Greene
    Harmon Greene2 muaj më parë

    Niggah I'm ☠️🤣☠️

  • ALLANA JACKSON
    ALLANA JACKSON2 muaj më parë

    "Sounds like you've got a debt to lick off." 🤣🤣🤣

  • Mitchell Owens Jr
    Mitchell Owens Jr2 muaj më parë

    That singing at the end was the icing on the cake 🤣🤣🤣🤣

  • Theodore Sherman
    Theodore Sherman2 muaj më parë

    "Sound like you got a debt to lick off NIGGA"

  • Jason Powers
    Jason Powers2 muaj më parë

    WE was ROLNnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!

Faqja Tjeter